1303892970_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kevään ensimmäiset perhoset havaitsin pääsiäisen aikaan. Olen ylpeä kuvastani, sillä nämä erittäin liikkuvaiset ötökät ovat todella vaikeita vangita kameran linssiin.

Pääsiäinen vietettiin levon merkeissä - jos levoksi nyt voi sanoa pihan ja terassien siivoamista ja kesäkuntoon laittamista. Minulle juuri se taitaa olla sitä lepoa..

Laiskana en ole ollut kädentaitojenkaan suhteen, minulla vaan on nyt sellainen kausi, että kokeilen vähän kaikkea enkä mitään oikeastaan kelpuuta. Päättämätön

Olen virkannut ahkerasti isoäidin neliöitä vähän kaikenlaisesta langasta - tosin en yhtään tiedä, mitä niistä tulisi. Samoin olen virkannut erilaisia kukkasia, enkä niistäkään tiedä, mitä tulee. Muutaman marsipaaniruusunkin olen tehnyt ja valmistellut seuraavaa marsipaanimaalaus-projektia.

Kesä tulee ja "taivaanrannanmaalari" minussa herää: häärään sitä sun tätä, mutta isompaa valmista ei näy missään...Nolostunut

...mutta minä nautin kesästä!!