Olemme tehneet keittiössä hieman pintaremonttia ja yleensähän siinä käy niin, että kun jotain muuttaa, mikään vanha ei enää sovi. Niin kävi meilläkin.Nauru

1312115119_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kello piti vaihtaa. Olin joskus kauan sitten nähnyt jossakin tällaisen lusikka-haarukkakellon ja ihastuin siihen, mutten sitä silloin tarvinnut, enkä tietenkään ostanut. Mutten ole saanut kelloa pois mielestäni ja nyt  tuli oiva tilaisuus hankkia se. Vaan eipä niitä mistään enää löytynyt!Huuto Löysin kyllä melkein vastaavia, mutta toisessa oli puiset lusikat ja haarukat ja toisessa valkoiset muoviset ja sehän ei minulle sopinut.

Kun ei haavekelloa kerran löytynyt ehdimme ostaa jo toisen.Nolostunut Sitten ukko-kulta keksi, että mennään katsomaan jonnekin hänen bongaamaansa uuteen liikkeeseen, siellä kuulemma oli jos jonkinlaista kelloa. Ja sieltä se löytyi! Itseasiassa kolme mallia vain pienin eroavaisuuksin. Minä sitten halusin JUURI TÄMÄN kellon, jota oli ainoastaan yksi, esillä oleva kappale. Se me saatiin ja onnellisena laitoimme paikalleen. NauruSeuraavana aamuna ukko-kulta havaitsi, että kello käy ihan omiaan, eikä mitään säätöruuveja näy missään. Kelloahan ei voi palauttaa, koska niitä oli vain tämä yksi kappale, joten pitänee ostaa uusi koneisto - mutta kellosta en luovu! Cool

1312115132_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten pikkutavaroille piti saada jokin siisti säilytyspaikka. Jälleen kerran olin aikaisemmin bongannut valkoiset, matalat laatikot joitten kyljessä luki: tilpehöörit. Mutta kuten minulle yleensä tapahtuu, niitä ei enää ollut missään! Huuto

Jouduimme sitten tyytymään toiseksi parhaaseen vaihtoehtoon, eli näihin pömpeleihin. Päättämätön

1312115144_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jos minä jotakin rakastan sisustuksessa, niin se on kirjaimet ja valot. Hymy

Jonkinlaista tekstiä olin suunnitellut keittiön oven päälle ja löysinkin netistä vaikka minkälaisia, mutta en halunnut odottaa! Silmänisku Niinpä suuntasin sisustusliikkeeseen! Kirjaimia ja tarroja oli vaikka kuinka, vaan en millään meinannut löytää mitään tekstiä. Kun sitten löysin, vaihtoehtoja ei paljon ollut, siksi ylläoleva teksti, joka on kyllä ihan hyvä.

Sitten aloin sitä liistraamaan - ja voi pojat, että siinä oli hommaa! Itku Teksti onneton tarttui ihan vallan väkisin paperin väärälle puolelle! Huuto Kerran jos toisenkin jouduin sitä silittelemään ja tahkoamaan, mutta onnistuin lopulta ja nyt olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen kaikenkaikkiaan!

Loppu hyvin kaikki hyvin!Nauru