Taitavat nämä mun päivitykseni olla hieman puisia jo Nolostunut Yritän ilmeisesti päästä mahdollisimman helpolla, nyt kun mitään varsinaista tekelettä ei ole esitellä ja syykin siihen on: aika menee varsin tehokkaasti meneillään olevan rempan parissa. Eilinen päivä purettiin makuuhuonetta ukkokullan kanssa. On siinä puuhaa kahdelle vanhalle varikselle...Nauru

Mutta asiaan: olen sentään ehtinyt selailla saamiani aarteita ja mitä löysinkään! "Virkattuja vuodepeitteitä"-kirjan välissä oli pari todella vanhaa ja kellastunutta lehtileikettä. Niitä katsellessani, tuli mieleeni, että olen varmasti nähnyt joitain noista malleista jossain. Ja ryhdyin hieman penkomaan. Löysin kuin löysinkin isotätieni virkkaamia pitsejä.

1317620382_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuossa vanhassa lehtileikkeessä on tämän omistamani pitsin malli! Onhan tämä malli toki melkein jokaisessa virkkauskirjassa, mutta haluan ainakin uskoa niin, että isotätini on aikanaan virkannut JUURI TÄMÄN pitsin JUURI TUOSTA mallista. Niin tai näin - hauska yhteensattuma jokatapauksessa.

Tämä allaoleva kirjakin oli saamieni aarteitten joukossa.

1317620362_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässäkin on hauska sattuma: kirja on samalta vuodelta kuin olen syntynyt! Liekö äitini kutonut minulle vaatteita juuri tämän kirjan ohjeitten mukaan... niin ainakin uskon!Hymy

Mukavaa viikonalkua kaikille!