Blogini on jälleen saanut tunnustuksen! Olen siitä iloinen!Hymy  Kiitos Tuta, joka pokaalin minulle lähetit!

1306244153_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämän pokaalin myötä minun pitäisi kertoa kahdeksan totuutta itsestäni - ja se ei olekaan ihan helppo juttu! Mutta yritän - joskus aiemmin olen jotain kertonut, että jos tulee toistoa, se sallittakoon...

1. Tärkeintä maailmassa minulle on PERHE.

2. Haluaisin enemmän aikaa harrastuksilleni, eli jäisin jo mielelläni eläkkeelle, mutta se nyt ei ole mahdollista vielä vuosiin.

3.Olen huono sanomaan EI.

4. Olen kovin innokas kokeilemaan kaikkea uutta, varsinkin jos se liittyy käsillä tekemiseen.

5. En pidä 3-vuorotyöstä, jota kuitenkin teen.

6.Yritän elää tässä ja nyt - huomisesta ei koskaan tiedä!

7. Rakastan puutarhanhoitoa ja pidän sitä terapiana itselleni.

8.Olen kiitollinen siitä, että saan olla terve ja että elämä on mallillaan.Hymy

 

Huh-huh, sainhan sentään jotain ylös Kieli ulkona

Ja nyt tämä kaunis tunnustus pitää jakaa kahdeksalle seuraamalleni blogille! Oikeastaan sen ansaitsevat ihan kaikki blogit, joita seuraan, mutta yritän nyt valita tähän kahdeksan mukavaa blogia:

1. Kotiäidin elämää

2. Sakari Sokeri

3. Oikein nurin sekaisin

4. Päivikin päivät

5. Janskun näperrykset

6. Tatellun tekeleet

7. Kotiäidin askareet

8. Kakkukangas