Olen saanut useammankin ihanan ja mieltä piristävän haasteen. Tämän hyvänmielen haasteen minulle lähetti Tinuski ja Mate. Hieman aiemmin sain Mangomiilta haasteen "Rakkautta on..." Kiitos teille kaikille haasteista! Haasteet ovat minusta niin samankaltaisia, että sallinette minun yhdistää ne vastaamalla toiseen, eli listaamalla hyvää mieltä tuottavia asioita.

1314981121_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

  “Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä
           Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa
               (jos saa haasteen uudelleen, niin ainakin viisi lisää).
                  Anna eteenpäin viidelle bloggaajalle.
Kerro heille,  että ovat saaneet haasteen, sekä mainitse haasteen antaja postauksessasi
(linkitä, jos hänen bloginsa on julkinen).”
                 

Hyvää mieltä minulle tuottavat LAPSENLAPSENI, kaksi ihanaa ja rakasta tyttöä, jotka antavat elämälle tarkoituksen ja ovat jokapäiväisiä ilonaiheitani.

Hyvän mielen antavat omat LAPSENI, kaksi aikuista poikaa, joitten iloja ja suruja olen saanut olla jakamassa ja jotka antavat äidille aihetta olla ylpeä lapsistaan. Tunnen suunnatonta rakkautta huomatessani, miten sisukkaita ja yritteliäitä miehiä heistä on tullut.

Kaksi läheistä TYÖTOVERIANI, jotka jaksavat olla tukemassa ja auttamassa, kun sitä tarvitaan.

Yksinkertaisesti KEVÄT ja luonnon herääminen, olen ehdottomasti kevätihminen. Talven olen jonkinlaisessa horroksessa ja elämä kulkee horroksessa. Vaan kun kevät alkaa tuoksumaan ja näkymään, minäkin herään ja saan valtavaa energiaa ja vaikka minkälaisia ideoita, joita sitten vaihtelevalla menestyksellä toteutan.

Kaikki ihanat BLOGIYSTÄVÄNI, jotka jaksavat käydä kommentoimassa ja kannustamassa, vaikka postaukset blogissani ovat joskus hyvinkin epäsäännöllisiä.

KOTINI, jonka olen saanut toteuttaa oman mieleni mukaan ja joka on minulle turvasatama.

MIEHENI, joka mukisematta toteuttaa mitä kummallisempia ideoitani vuodesta toiseen.

ONNISTUMISET, kun jotain oikein tosissaan tekee ja huomaa, että sai aikaan jotain kaunista ja muitakin ilahduttavaa.

EPÄONNISTUMISET, sillä ne opettavat niin paljon. Ilman epäonnistumisia en osaisi korjata virheitäni.

SISARUKSENI JA ÄITINI, jotka antavat minulle juuret ja auttavat ymmärtämään itseäni.

Kanssaihmisen HYMY JA YSTÄVÄLLINEN SANA, siinä kaksi asiaa onnistuneeseen päivään ja omaan hyvään mieleen, jota sitten voi jakaa eteenpäin.

Tässä vain pieni murto-osa hyvää mieltä tuottavista asioista ja täysin satunnaisessa järjestyksessä. Joskus on mukava oikein ajatella näitä asioita, se on muistutus siitä, että on paljon ilon ja onnen aiheita elämässä!Mukavaa viikonalkua kaikille!

Tämän haasteen ja siinä samalla hyvää mieltä haluan jakaa juuri SINULLE!! Joten ole hyvä ja ota mukaasi ja jaa eteenpäin!