Mukava yllätys odotti minua, kun aamulla avasin koneen; SakariSokeri on antanut minulle tunnustuksen! Kiitos siitä! :)

Minua onkin kohdannut uskomaton onni, sillä sain tunnustuksen myös Leenuliinilta! Kiitos siitä!

Olen omavaltaisesti yhdistänyt nämä tunnustukset, koska ne ovat samanlaiset.

1282639825_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä tunnustuksessa on ideana kertoa itsestään 7 asiaa, ja jakaa sitten tunnustus 7 valitsemaansa blogiin.

 

Seitsemän asiaa minusta:

1. Uskon, että "sitä saa mitä tilaa" - tai "niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan".

2. Kaikki, minkä haluan tehdä, myös osaan tai opettelen!

3. "Yrittänyttä ei laiteta."

4. Maailma on täynnä mielenkiintoisia asioita ja kaikkea (tai ainakin melkein) pitää  kokeilla, kaikkia ovia pitää tempoa, mutta värisevää sielua ei saa tallata. (tuonnepäin menee Tommy Tabermanin runo, jonka allekirjoitan).

5. Jaa kaikki tietämys ja taito minkä osaat.

6. Jos ei vielä ole tullut huomatuksi, niin rakastan aforismeja ja elämänviisauksia.

7. Kuuntele, ymmärrä ja anna anteeksi -- myös itsellesi!

Nämä kaikki asiat ja viisaudet elämä on opettanut minulle (joskus kovankin käden kautta) ja kovasti yritän noudattaa noita oppeja - aina se ei onnistu, mutta kuten yllä lukee "yrittänyttä ei laiteta".

Ja sitten seitsemän bloggaajaa, joille haluan viedä tämän tunnustuksen eteenpäin:

1. MammaMyy

2. Tinuskin kakut

3. mmmakiaa

4. KaneliSokeri

5. SugarMama

6. Helmeilevää

7. Kakkutaikoja